Postup připojení k Wi-Fi ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Na kolejích jsou k dispozici dvě Wi-Fi sítě – eduroam a uk-guests. *========================================================================================= * Bezdrátová síť eduroam *========================================================================================= Jste-li student nebo zaměstnanec vysoké školy, je lepší se připojit k eduroamu – připojení fungovat ve všech Wi-Fi sítích „eduroam“ (ve škole, na nádražích...). Všichni studenti a zaměstnanci Univerzity Karlovy si mohou aktivovat připojení k eduroamu číslo_osoby@cuni.cz. Heslo si mohou nastavit na stránce https://cas.cuni.cz [ URL "https:/ (po přihlášení ve sloupci vlevo Další účty > Nastavit heslo pro eduroam realm cuni.cz). Po připojení a nastavení počítače najdete na https://eduroam.cuni.cz [ URL "https://eduroam.c Jste-li student jiné univerzity, aktivujte si připojení k eduroamu na své univerzitě – bud na naší koleji. *========================================================================================= * Bezdrátová síť uk-guests *========================================================================================= Nejste-li student, požádejte na ubytovací kanceláři o přihlašovací údaje k síti a použijte do Wi-Fi sítě „uk-guest“. Pozor! Na adresu, který jste v kanceláři nahlásili, Vám přišel ověřovací e-mail. Klikněte uvedený, jinak Vám připojení po třech dnech přestane fungovat! *========================================================================================= * Nemůžete se připojit nebo máte pomalé připojení? *========================================================================================= Vyplňte webový formulář na podpora.koleje.cuni.cz [ URL "https://podpora.koleje.cuni.cz"] problém vyřešit. Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonn urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový p vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30. *========================================================================================= * Přestalo Vám WiFi fungovat? *========================================================================================= Zjistěte, jak jsou na tom další lidé v okolí. Pokud nejde Wi-Fi nikomu, jedná se o technic Použijte prosím mobilní data a kontaktujte nás přes webový formulář: podpora.koleje.cuni.c podpora.koleje.cuni.cz"] .Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, i prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30. Pokud Wi-Fi nejde jen Vám: • Jste-li připojeni k síti uk-guests, možná jste neklikli na ověřovací e-mail a po třech d proto připojení zablokovalo. Napravte to. ?Pokud jste ověřovací e-mail nedostali, požáde kanceláři o nové přihlašovací údaje a zkontrolujte si, že Vaši adresu zapsali správně. • Váš počítač mohl být zablokovaný z bezpečnostních důvodů (např. zavirování...). Informac a instrukce co dělat jsme Vám poslali na kontaktní adresu, kterou máte v CASu nebo ktero registrační kanceláři na koleji. Zkontrolujte si e-mail. • Také to může být technická závada na Vašem počítači. Pošlete nám scan nebo foto s konfig webový formulář: podpora.koleje.cuni.cz [ URL "https://podpora.koleje.cuni.cz"] a my Vám problém vyřešit. Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše ury lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý p požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.