• Koleje
  • Hlášení závad na kolejích QR kód návod

Hlášení závad na kolejích QR kód návod

Návod použití QR kódu a internetového odkazu - podrobný návod ZDE


Na vnitřních dveřích vašich pokojů je vylepena samolepka s QR kódem pro možnost použití chytrých telefonů.


Vzor samolepky


1. Použití chytrého telefonu


Po spuštění skeneru QR kódu ve vašem telefonu sejměte QR kód na samolepce a můžou nastat 2 varianty:

1. rovnou se Vám otevře internetový odkaz s formulářem na hlášení závad

2. ukáže se Vám internetový odkaz a musíte ještě stisknout tlačítko - Přejít na webovou schránku a dostanete se na formulář hlášení závad


Vzor formuláře v telefonu



Všechny položky ve formuláři musíte vyplnit - jsou povinné


• Jméno a příjmení

• Email

• Telefon

• Budova - zde musíte vybrat svoji kolej a případně objekt

• Místnost - číslo pokoje

• Podlaží - je první číslo pokoje

• Předmět požadavku - základní údaje o závadě

• Detailní popis požadavku - zde můžete upřesnit svůj požadavek, aby byl pochopitelný pro pracovníky údržby

• Přidat přílohu - můžete přidat např. fotku

• Souhlas se vstupem - zde musíte vybrat ANO, jinak nejde požadavek odeslat

• Kód obrázku - musíte opsat číslo, které je na pravé straně

• a nakonec zelené tlačítko Odeslat


Muže se Vám stát, že se objeví okno s hlášením, že formulář obsahuje chyby. Klepněte na OK a vrátíte se zpět do formuláře, kde špatná pole jsou červeně podbarvena. Opravte a odešlete znovu.

V případě správného odeslání dostanete zpětnou hlášku - viz vzor.


Vzor potvrzení požadavku



Po prvním použití a vyplnění údajů se Vám při druhém použití formuláře nabízí dříve použitý text a vyplnění je rychlejší.


2. Použití počítače


Kdo chce k nahlášení závady použít svůj počítač, postupuje obdobně jako při použití chytrého telefonu.


Nejprve se otevře internetový prohlížeč a do adresního řádku vložíme cuni.cz/kam-udrzba nebo

https://cuni.cz/kam-udrzba



Vzor formuláře


Všechny položky ve formuláři musíte vyplnit - jsou povinné


Jméno a příjmení

• Email

• Telefon

• Budova - zde musíte vybrat svoji kolej a případně objekt

• Místnost - číslo pokoje

• Podlaží - je první číslo pokoje

• Předmět požadavku - základní údaje o závadě

• Detailní popis požadavku - zde můžete upřesnit svůj požadavek, aby byl pochopitelný pro pracovníky údržby

• Přidat přílohu - můžete přidat např. fotku

• Souhlas se vstupem - zde musíte vybrat ANO, jinak nejde požadavek odeslat

• Kód z obrázku - musíte opsat číslo, které je na pravé straně

• a nakonec zelené tlačítko Odeslat


Muže se Vám stát, že se objeví okno s hlášením, že formulář obsahuje chyby. Klepněte na OK a vrátíte se zpět do formuláře, kde špatná pole jsou červeně podbarvena. Opravte a odešlete znovu.

V případě správného odeslání dostanete zpětnou hlášku.


Vzor potvrzení požadavku



Poslední změna: 4. prosinec 2023 12:18 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakt

Univerzita Karlova

Koleje a menzy


Centrum Krystal

José Martího 407/2, 162 00 Praha 6

III. a IV. patro

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208


Jak k nám