Návod na objednávání přes internet

Jak objednávat jídlo online z aplikace webkredit


1. Je nutné mít založený vlastní účet do menzy, a dostatečný kredit na daném účtu.


2. Mít vygenerované přihlašovací údaje na web (tyto údaje vygenerují na každé menze, bufetu, nebo koleji kde je prodejní kasa).


3. Jít na adresu Webkredit a přihlásit se vygenerovaným ID a heslem (viz. bod 2).


4. Po přihlášení se Vám zobrazí stránka aktuálního dne s Vaší aktuální objednávkou, a zůstatkem na účtu.


5. Pro objednání na další den používejte tento postup:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.) V sekci „sestavení jídelníčku“ na levé straně obrazovky vyberte správné datum, kdy chcete objednat jídlo.


2.) V sekci „sestavení jídelníčku“ na levé straně obrazovky vyberte správnou výdejnu (menzu), na které si chcete jídlo vyzvednout


3.) Poté se Vám zobrazí nabídka aktuálních jídel, která se dají objednat. Vyberte si jídlo z nabídky, a u tlačítka porce zvolte požadovaný počet jídel k objednání. Potvrďte na pravé straně obrazovky tlačítkem Potvrdit objednávku.


4.) Poté se Vám zobrazí objednané jídlo v sekci „objednávky“ v dolní části obrazovky. Vždy si zkontrolujte správné datum, číslo objednaného jídla, a správnou výdejnu (menzu)!


Objednat jídlo si můžete vždy do 16 hodin na následující pracovní den. (Pro menzu Šafránkův pavilon je nutné objednat jídlo na následující pracovní den nejdéle do 8:30 hodin v předchozí pracovní den.)


Zrušit objednané jídlo lze v sekci „objednávky“ po zaškrtnutí políčka „Stornování“ a následným potvrzením tlačítkem „potvrdit změny“ v pravé sekci obrazovky dole. Poté jídlo zmizí ze sekce „objednávky“.


Zrušit objednávku můžete vždy do 16 hodin předchozího pracovního dne, (Na menze Šafránkův pavilon je zrušení možné pouze do 8:30 hodin v předchozí pracovní den.), když nestihnete zrušit objednané jídlo, je možné ho vložit do burzy jídel. Pokud si v burze jídel nikdo jídlo nevyzvedne, tak propadá cena jídla ve prospěch KaM UK, bez možnosti náhrady. Pokud si jídlo někdo vyzvedne, bude částka připsána na účet, z kterého bylo jídlo objednáno.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. To je vše, máte objednáno. Dobrou chuť. Objednávat jídla je možné i na 14 dní dopředu.


Jídlo je možné objednávat přes mobilní aplikaci Mobilní objednávání Kredit (Android OS) a MobilKredit 2 ( iOs). Návod jak postupovat najdete zde: Objednávání jídel z mobilu



Poslední změna: 20. září 2019 13:07 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakt

Univerzita Karlova

Koleje a menzy


Kolej Hvězda

Zvoníčkova 1927/5, 162 08 Praha 6

Blok č.3, IV. a V.patro

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208



Jak k nám