Kniha přání a stížností

Elektronická Kniha přání a stížností bude pro klienty stravovacích zařízení zprovozněna od 1. června 2014. Upozornění: Používání Knihy přání a stížností je určeno ke zlepšení komunikace mezi návštěvníky stravovacích zařízení a jejich pracovníky – cílem je zrychlení odezvy na vznášené připomínky, náměty či reklamace a samozřejmě případná náprava. V případech, kdy komunikace klienta v rámci knihy přání a stížností nebude korektní, může být jeho přístup ke knize odpovědným pracovníkem Správy kolejí a menz Univerzity Karlovy zablokován.

Kniha přání a stížností - manuál


Poslední změna: 24. červen 2015 02:39 
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Univerzita Karlova

Koleje a menzy

Voršilská 1

116 43 Praha 1

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208



Jak k nám