Kniha přání a stížností

Elektronická Kniha přání a stížností bude pro klienty stravovacích zařízení zprovozněna od 1. června 2014.


Upozornění: Používání Knihy přání a stížností je určeno ke zlepšení komunikace mezi návštěvníky stravovacích zařízení a jejich pracovníky – cílem je zrychlení odezvy na vznášené připomínky, náměty či reklamace a samozřejmě případná náprava. V případech, kdy komunikace klienta v rámci knihy přání a stížností nebude korektní, může být jeho přístup ke knize odpovědným pracovníkem Správy kolejí a menz Univerzity Karlovy zablokován.


Kniha přání a stížností - manuál


Poslední změna: 1. prosinec 2023 10:29 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakt

Univerzita Karlova

Koleje a menzy


Centrum Krystal

José Martího 407/2, 162 00 Praha 6

III. a IV. patro

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208


Jak k nám