Podnět může podat:
• osoba/osoby, které/kterých se podnět bezprostředně týká
• zástupce/kyně osob/y, které se podnět týká
• svědek/yně situací, které by se mohly stát předmětem podnětu ombudsmana
Podněty mohou být anonymizované. Ujistěte se ovšem, že bude možné vás kontaktovat. Doporučujeme tedy uvést e-mailovou adresu, telefon nebo jiný kontakt.
Doporučený obsah podnětu:
• identifikace podavatele/ky – konkrétně (např. Jana Nováková) nebo obecně (např. student/ka fakulty XY)
• kontakt na podavatele/ku
• předmět podnětu
o popis situace, se kterou se na ombudsmana obracíte
o vývoj této situace
o angažované osoby (obecně) a organizační složky
o doposud podniknuté kroky a jejich účinek
• co považujete za nejlepší řešení situace – očekávání a zájmy
Svůj podnět můžete podat následujícími způsoby:
• e-mailem na adresu:
• osobně prostřednictvím domluvené konzultace s ombudsmankou
• poštou na fyzickou adresu – více informací zde