Na kolejích jsou k dispozici dvě Wi-Fi sítě – eduroam a uk-guests.
Jste-li student nebo zaměstnanec vysoké školy, je lepší se připojit k eduroamu – připojení Vám bude fungovat ve všech Wi-Fi sítích „eduroam“ (ve škole, na nádražích...).
Všichni studenti a zaměstnanci Univerzity Karlovy si mohou aktivovat připojení k eduroamu s loginem číslo_osoby@cuni.cz. Heslo si mohou nastavit na stránce https://cas.cuni.cz (po přihlášení ve sloupci vlevo Další účty > Nastavit heslo pro eduroam realm cuni.cz). Podrobný návod pro připojení a nastavení počítače najdete na https://eduroam.cuni.cz.
Jste-li student jiné univerzity, aktivujte si připojení k eduroamu na své univerzitě – bude Vám fungovat i na naší koleji.
Nejste-li student, požádejte na ubytovací kanceláři o přihlašovací údaje k síti a použijte je k přihlášení do Wi-Fi sítě „uk-guest“.
Pozor! Na adresu, který jste v kanceláři nahlásili, Vám přišel ověřovací e-mail. Klikněte na odkaz v něm uvedený, jinak Vám připojení po třech dnech přestane fungovat!
Vyplňte webový formulář na podpora.koleje.cuni.cz a my Vám pomůžeme problém vyřešit. Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.
Zjistěte, jak jsou na tom další lidé v okolí. Pokud nejde Wi-Fi nikomu, jedná se o technickou závadu. Použijte prosím mobilní data a kontaktujte nás přes webový formulář: podpora.koleje.cuni.cz .Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.
Pokud Wi-Fi nejde jen Vám:
Jste-li připojeni k síti uk-guests, možná jste neklikli na ověřovací e-mail a po třech dnech se Vám proto připojení zablokovalo. Napravte to. Pokud jste ověřovací e-mail nedostali, požádejte v ubytovací kanceláři o nové přihlašovací údaje a zkontrolujte si, že Vaši adresu zapsali správně.
Váš počítač mohl být zablokovaný z bezpečnostních důvodů (např. zavirování...). Informace o zablokování a instrukce co dělat jsme Vám poslali na kontaktní adresu, kterou máte v CASu nebo kterou jste uvedli v registrační kanceláři na koleji. Zkontrolujte si e-mail.
Také to může být technická závada na Vašem počítači. Pošlete nám scan nebo foto s konfigurací přes webový formulář: podpora.koleje.cuni.cz a my Vám pomůžeme problém vyřešit.
Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.
Univerzita Karlova
Koleje a menzy
Centrum Krystal
José Martího 407/2, 162 00 Praha 6
III. a IV. patro
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208