Postup připojení k Wi-Fi

Na kolejích jsou k dispozici dvě Wi-Fi sítě – eduroam a uk-guests.

Bezdrátová síť eduroam

Jste-li student nebo zaměstnanec vysoké školy, je lepší se připojit k eduroamu – připojení Vám bude fungovat ve všech Wi-Fi sítích „eduroam“ (ve škole, na nádražích...).


Všichni studenti a zaměstnanci Univerzity Karlovy si mohou aktivovat připojení k eduroamu s loginem číslo_osoby@cuni.cz. Heslo si mohou nastavit na stránce https://cas.cuni.cz (po přihlášení ve sloupci vlevo Další účty > Nastavit heslo pro eduroam realm cuni.cz). Podrobný návod pro připojení a nastavení počítače najdete na https://eduroam.cuni.cz.


Jste-li student jiné univerzity, aktivujte si připojení k eduroamu na své univerzitě – bude Vám fungovat i na naší koleji.

Bezdrátová síť uk-guests

Nejste-li student, požádejte na ubytovací kanceláři o přihlašovací údaje k síti a použijte je k přihlášení do Wi-Fi sítě „uk-guest“.

Pozor! Na adresu, který jste v kanceláři nahlásili, Vám přišel ověřovací e-mail. Klikněte na odkaz v něm uvedený, jinak Vám připojení po třech dnech přestane fungovat!

Nemůžete se připojit nebo máte pomalé připojení?

Vyplňte webový formulář na podpora.koleje.cuni.cz a my Vám pomůžeme problém vyřešit. Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.

Přestalo Vám WiFi fungovat?

Zjistěte, jak jsou na tom další lidé v okolí. Pokud nejde Wi-Fi nikomu, jedná se o technickou závadu. Použijte prosím mobilní data a kontaktujte nás přes webový formulář: podpora.koleje.cuni.cz .Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.


Pokud Wi-Fi nejde jen Vám:

  • Jste-li připojeni k síti uk-guests, možná jste neklikli na ověřovací e-mail a po třech dnech se Vám proto připojení zablokovalo. Napravte to. 
Pokud jste ověřovací e-mail nedostali, požádejte v ubytovací kanceláři o nové přihlašovací údaje a zkontrolujte si, že Vaši adresu zapsali správně.

  • Váš počítač mohl být zablokovaný z bezpečnostních důvodů (např. zavirování...). Informace o zablokování a instrukce co dělat jsme Vám poslali na kontaktní adresu, kterou máte v CASu nebo kterou jste uvedli v registrační kanceláři na koleji. Zkontrolujte si e-mail.

  • Také to může být technická závada na Vašem počítači. Pošlete nám scan nebo foto s konfigurací přes webový formulář: podpora.koleje.cuni.cz a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Vždy je třeba zadat Vaše jméno a příjmení, ID, kontaktní e-mail (telefonní kontakt vše urychlí), konkrétní lokalitu, způsob připojení k internetu, operační systém, internetový prohlížeč a vzniklý problém. Váš požadavek bude vyřizován v pracovní dny mezi 8:00–16:30.


Poslední změna: 8. únor 2024 07:26 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakt

Univerzita Karlova

Koleje a menzy


Centrum Krystal

José Martího 407/2, 162 00 Praha 6

III. a IV. patro

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208


Jak k nám